I'd cheat destiny just to be near you.



Haha, är inte min mamma för söt? Undra vem jag har fått klaga-genen från liksom ;) Men tack för all hjälp och PUSS PÅRE MAMI!

Idag försov jag mig inte och kom inte försent, bra jobbat säger jag ju bara! Kemin var kaos som vanligt, men annars har det varit rätt okej. Ska packa nu, vet i och för sig inte alls vad jag ska ha med mig, men det löser sig nog (det är ju inte silverklorid <3). Sen måste jag ta hand om de ovan nämnda läxorna också. Vill ju helst få dom klara innan jag åker (som om det skulle hända) haha. Pussiliuss!

Till Cami
Jag vet precis vad du menar, kände likadant igår. Och helt ärligt känns Paris inte så himla olikt från Uppsala, inte än i alla fall ;p Men det är bara tre månader kvar nu! åååh, puss puss puss på dig, vi hörs när jag kommer tillbaka från Normandie <3

Kommentarer
Postat av: Cami

Nu e de söndag så du borde ju komma tbx snart :) jag va hos tobbe igår och hade det asbra! va där hela dagen å kvällen, jättelängesen vi träffades så länge. de hände faktiskt en gång att jag kramade honom och bah "jag saknar åsaaa" haha ;)

2010-09-19 @ 12:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0