I can't do a talk, like the talk on the TV.

Är jättetrött så jag ska bara skriva lite snabbt.
Idag var bussen sen och smockfull och de var kö och metron likadan, så jag kom typ en kvart försent. Men det gjorde inte så mycket.
Vi hade FFK vid La Défense, så vi fick höra massa om det. Det är Europas största affärsområde och även ett av Europas största shoppingcenter ligger här. Anyway, var inte för roligt, jag bara tänker 3h varje vecka.. Joy! Plus att det är fett (hahahah) med läxor.
Sen åkte vi till skolan och i matsalen försökte erik ta kontakt med några fransyskor.. han lyckades inte för bra. Roligt var det i alla fall. Sen biologi och mami och papi: min mentor försökte få kontakt med er igår och hon blev väldigt orolig när hon inte lyckades, utifall något skulle hända mig och hon inte kunde få tag på er. Jag skulle säga åt er att skärpa er (eller inte ordagrant men något sånt)! Efter det hade vi svenska och sen åkte jag hem. Sen dess har jag gjort mina läxor och ätit mat, kul dag!
För övrigt är bror och svägerska värdfamilj nr 2 här och hälsar på, men jag har bara pratat med bror värdfamilj nr 2 lite snabbt, fast han var inne i mitt rum i typ en timme när jag gjorde läxorna för att montera min spegel. Snäll kille.
Imorgon börjar jag med att plugga in kemin själv, undrar hur fan det ska gå? Usch är så himla trött nu också. Ska gå och lägga mig fast jag fick fel på de fem sista mattetalen, orkar inte göra om dom nu.
Bai!


Haha! Frida och Ville på trappan vid L'Arch de la Défense.


Också haha! Frida och jag med L'Arch de la Défense i bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0