Did I ever call you honey? Well that name wasn't ment for you.

Till mamma: Haha, så himla typiskt dig! Jag tog dessvärre inga bilder från parken och inte särskilt många på trädgården. Jag kan ju beskriva den, om du vill (nu kan ju du inte svara så jag kör bara på): Den är inte så bred men rätt lång. Den är typ som baksidan (om man inte räknar kullen, källarvägen -vid björnbären!!!!- eriks utbyggnad och där alla träd och granar och sånt är) om man står med ryggen mot lekstugan!  är Den är enligt pappa värdfamilj uppdelad i tre (eller fyra kommer inte riktigt ihåg) delar; första, andra och tredje trädgården. Första trädgården är fram till den lilla häcken. Som du kan se på bilden ligger det ett litet uthus en bit längre bort, där slutar den andra trädgården och den tredje trädgården börjar. Trädgården är lite nedsänkt, pappa värdfamilj förklarade varför men jag förstod inte allt och kommer inte ihåg heller.
Det finns ett stort träd, vet inte vilken sort. Dom har hallon. Och rosor. Och nåt annat. Varsågod!


Den här är till dig mami! Kul att jag tänkte "det här är vad mamma skulle göra" när jag tog den här bilden. Haha!

Dag 2


Åsa vid VM i drakflygning. På franska heter drake (alltså eng: kite) rådjur. Pappa värdfamilj tyckte att drake var ett väldigt konstigt namn.


Vy från något över något. "Om du ska stanna och ta kort någonstans, är det här". Bara att hoppa ur bilen!


Huset (med värdföräldrar). Taget från kanten av första trädgården (om du läste mamma-texten (om du gjorde det och inte är mamma, shame on you!) så förstår du)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0