Dansa för att hjärtat blöder.

Tycker lite synd om mig själv nu. Av nedanstånde anledningar.

- Jag insåg idag cirkus kl 20 att de ord jag har i läxa tills imorgon inte var ungefär 20 utan mer som 60.
- Jag kunde ungefär 7 stycken. (= spendera ungefär en timme med att slå upp alla ord).
- Nu kan jag ungefär 9 stycken.
- Jag saknar Camilla. Jättemycket.
- Jag hann inte prata klart med henne på msn idag.
- Jag saknar Frida jättemycket också.
- Jag hade franska i 2 timmar och 10 minuter idag. När jag trodde att det var ungefär en kvart kvar så var det en timme.
- Jag började 8.10 och slutade 17.00 och kommer göra det varje tisdag hela läsåret.
- Jag börjar 8.10 imorgon och slutar 17.00 och ska sen vara hos borgmästaren 17.15 (det ska i och för sig bli kul haha).
- Vi ska läsa en bok på franskan. I franska 4 fick vi allihop en bok på 92 sidor med tillhörande ordlista att läsa på tio veckor. Den här boken är på 156 sidor, jag ska läsa den på tre veckor, den har ingen tillhörande ordlista och ingen annan har samma bok som jag.
- Dom har tagit bort nästan alla lars winnerbäck-låtar från spotify.
- Hela Långa Nätter också.
- Syster Värdfamilj har en kompis här som pratade om mig under middagen och trodde inte att jag fattade. Dessutom upprepade hon allt syster värdfamilj sa på engelska, efter att jag inte hört vad hon sa en gång.
- Frida tog smygbilder på mig på skype och la upp på facebook.
- Hon tog sedan bort dom, men la upp dom på b-l-o-g-g-e-n istället. PUSS.
- Jag är trött och vill sova.

Klaga is the shit.

Kommentarer
Postat av: mamma Bitte

Nu är det illa, hur skall du kunna leva utan Lars Winnerbäck? När gäller plugga sitter vi i samma båt. Skall ta itu med ett antal artiklar på engelska nu, handlar mest om statestik, inte kul. Kram Mamma

2010-09-15 @ 16:12:11
Postat av: Sheila

Oj oj mycket där Åsa! Men superkul att du bloggar ;D

Saknar dig tjejen!



Hoppas du har det bra! Kramar

2010-09-15 @ 21:08:43
URL: http://sheilastyle.blogg.se/
Postat av: Cami

men åse:( de där me winnerbäck va ju skit. :O har du alla låtarna på datan lr ska jag fixa dom? :)<3

2010-09-16 @ 11:10:50
Postat av: Frida

Bara lite anledningar (till ingenting)(alltså inte anledningar)

- När jag övningskör blir jag arg och när vi kommer hem säger pappa att vi har haft det mysigt. Miss i komunikationen????

- Dansa fastän!!!! (Får mig helt otippat att vilja dansa)

- Idag har jag frivilligt varit i på högmässa. Slutade med att jag tappade psalmboken i golvet och skrattade tills jag grät. Tänk dig det!

2010-09-19 @ 16:26:38
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0