In my mind it's all different anyhow.

Saker som är otroliga:
- Jag var så här (fem centimeter ungefär) nära att ta metro 3 åt fel håll idag.
- Jag tog metro 2 åt fel håll istället. Tog två stationer innan jag insåg det.
- Jag kom ändå inte försent!
- Jag lyckades köpa halstabletter alldeles själv.
- Dom kostade över 6 euro.
- Klockan är halv sju och jag är klar med alla läxor till imorgon (har i och för sig bara tre läxor tills imorgon, men jag har även gjort dom jag har satt upp för mig själv att göra idag. Att jag har gjort det är också rätt otroligt.)

Åh så skönt att ha gjort alla grejer till imorgon och ha hela kvällen fri, nu är ju möjligheterna oändliga! Jag funderar på att spela gitarr, titta på Gilmore Girls, titta på det nya avsnittet av Glee, spela The Sims, läsa Lyckan är en sällsam fågel eller bara chilla vid datorn. En liten del av mig säger att jag ska göra läxorna till fredag och jag funderar på att hålla med den delen, tråkig tjej? Jag måste jag städa först, anyhow, sen får vi se vad det blir!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma röstar för städa först och fredagsläxorna sedan. Medtanke på hur det brukar se ut i ditt rum hemma. Sjung och spela för familjen om det blir tid över så blir det lite "umgås" också!

Kram, Mammi.



2010-09-22 @ 20:25:46
Postat av: Frida

Johnossi!

2010-09-24 @ 09:38:06
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0