A gecko is a lizard and a rat is a rat.

Har haft en riktigt opepp dag. Eller inte så mycket dag, som kväll. Mitt schema har ändrats en del, så det bidrog till att dra ner humöret, sen var jag trött, hade läxor och allt var bara allmänt drygt idag. Haha.
Finns inte så mycket att skriva, efter skolan skulle jag och filip jogga, men vi orkade inte. Kan ju också nämna att det var strejk idag, men jag påverkades inte så mycket, bussen gick till skolan och hem igen, det var bara metron som gick med längre mellanrum och mer folk. Jag började 10.25, eller egentligen kanske jag skulle ha börjat 8.10 med fysik a, men jag sade till min fysiklärare att jag bara ska läsa 30 poäng så jag kände att det var onödigt att gå upp kl 6 för att åka dit och upprepa det och sen gå igen.
Imorgon har vi idrott, men ingenstans att förvara vår kläder plus att det inte finns några duschar. Börjar 8.10 slutar 18.00, håltimme mellan 10.10 och 11.25, lunch mellan 12.25 och 13.10 och sen håltimme mellan 13.50 och 16.00. Yay. Ska räkna matte, borde kanske göra biologin, men jag vågar inte ta med mig datorn, så jag gör nog det för hand eller när jag kommer hem. Party!

För övrigt har jag påbörjat den hemliga saken idag! :o
Pussiluss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0