You sang me Spanish lullabies.

Kom aldrig på något att göra, så jag har pratat lite med mina föräldrar och dinerat med mamma, pappa, syster, moster, mormor och morfar värdfamilj. Trixade lite med designen också, kände att jag behövde en ny. Kul kväll! Är så himla trött, så nu det var nog bra att jag inte gjorde något ikväll ändå. Nu ska jag krypa ner i sängen med senaste avsnitten av Glee och sen ska jag sussa. Imorgon står marknad/jogging (beroende på om jag får sällskap till marknaden), luciaövning, kemiplugg och eventuellt fest på schemat. Trevlans! Får se hur det blir.  



Kommentarer
Postat av: mamma

Rätt snygg,fina bilder, tycker bättre ursprunget,kan du inte ta lite av bägge?

Kram

2010-10-16 @ 07:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0