Vi är förlorare, vi två.

Känner mig otroligt oproduktiv. Steg upp 8.20 imorse och sen dess har jag hunnit äta frukost, skriva min franskabokresumé på datorn, sen skriva om den i stödord i blocket, maila den nya franskaläraren på katte om eventuell visit i helgen, duscha och göra mig i ordning.
Har alltså inte gjort matten eller den andra franskaläxan till idag. Jaja, jag hinner nog läsa igenom franskan lite snabbt på bussen. Det är ju bara femtiotre komma fem sidor. Uppskattningsvis. Efter skolan är det redovisningsförrberedelser som gäller så jag kommer komma hem sent också. Inte pepp på det. Fast annars känner jag mig faktiskt rätt glad idag, när jag inte tänker på hur stressad jag är. Och så regnade det oavbrutet i flera timmar Colombes igår. Lovely! Nu måste jag kila. Pussiluss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0