So perfect, so happy.

Saker som gjorde den här dagen till en bra dag:
- Jag kom inte försent (kom hela sju minuter före Filip, tajmade bussen perfekt, precis som skolan).
- Kemi A-lektionen var rätt rolig för en gångs skull och jag förklarade skillnaden mellan labbrapport (labb = en fågel) och labrapport (lab = kort för laboration) för Ion.
- Jag har bara 4-7 tal (beroende på hur många c-uppgifter jag vill göra) kvar av veckans matte.
- Jag fick paketet som mamma skickade! Det innehöll mina fotbollsskor, benskydd, ett par fotbollsstrumpor, SOLO, Veckorevyn och GOOOODIIIIISSSSS! Och ett kort från mamma. Ska sätta upp det i mitt rum haha.
- Idag har jag fått klartecken från Britt-Marie OCH Frida att JAG KAN ÅKA NER TILL LYON PÅ LÖRDAG. YAAAAAAAAAAAAAY. Åh, en tår i mitt öga, så glad är jag! Helt säkert är det att jag ska träffa Frida och sen får vi se om Camilla kan fixa till det. Det skulle ju vara väldigt surt om det inte gick. Men ändå! Happyface!

Saker som hade kunnat göra dagen ännu bättre:
- Jag hade INTE haft värdfamiljssamtal med Britt-Marie och slutat 13.50 istället för 17.10.
- Mamma hade skickat lösviktsgodis och inte bilar (HAHA, bortskämd unge! Mamma, jag lovar, bilar är helt perfekt det med).
- Jag hade fattat något av jämvikt så att jag kunnat göra något med min labrapport, istället för att bara stirra på den.
- Jag hade kunnat vara klar med alla läxor. Det är jag inte på långa vägar.

Men vet ni vad? Det spelar ingen roll! Jag är så glad nu, att jag tänker förtränga labrapporten (eftersom vi ändå ska göra den efter skolan imorgon) och de andra läxorna (de är bara enkla läxor kvar) och så ska jag 1. titta på tv med pappa värdfamilj. 2. skriva ut FFKn och 3. Kolla upp tågbiljett till Lyon. 4. SOVA :D


Peppa tjejer på kemin!


Paketet som inte innehöll lösviktsgodis eller havregryn. Oh, the disappointment! (Mamma OBS! SARKASM)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0