It's finally quiet in my head.



Saker jag tänker varje gång jag ser den här:

1. Vad hände här?
2. Vad ÄR det här?
3. Går den att äta?
4. Är den god?
5. Jag borde äta upp den.
6. Jag måste äta upp den.
7. Den kallar på mig.
8. GE MIG DEN.

Och ifall ni undrar så har jag lovat mig själv att plugga biologi stenhårt till min mama ringer och det är precis vad jag gör. Eller?
Andra saker ni undrar är om jag har ätit upp det mystiska föremålet ovan och varför jag överhuvudtaget skrev det här inlägget. Svaren är som följer: Nej och jag vet faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: Ylva

hahaha, "går den att äta?"

2010-10-27 @ 13:14:25
Postat av: lisa

har du ätit den nu då?;)

2010-10-27 @ 23:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0