Blue, the color of our planet from far, far away.

Vakna 01:57 av att en smått berusad syster värdfamilj med kompis kommer hem [x]
Använda baskern för första gången [x]
Komma på ett smockfullt tåg till skolan [x]
Lunch på något annat ställe än St Dominique [x]
Köpa tågbiljett till Dieppe och bli 28.20€ fattigare [x]
Göra fyra kemiuppgifter och sedan lämna kemiprovet imorgon till att gå som det går [x] (fast gjorde fem OH YEAH)
Försöka öppna mammas godispåse, men inte lyckas [x] (antal försök hittills: tre)
Skriva engelskaläxa [ ]
Packa [ ]
Börja på Medea-uppgiften [ ]
Måla naglarna [ ]
Skriva lista på saker som mami och papi ska ta med sig [ ]
Duscha [ ]


eheheheheheheh


hehehehe, quick <3

Imorgon efter skolan åker jag till Normandie och återvänder på söndag. Det finns inget internet där jag kommer befinna mig, ska försöka skriva imorgon innan jag åker till skolan, men det kommer nog inte gå, haha. Så det här är nog det sista jag skriver på ett tag. Så du behöver inte oroa dig mami.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var bra det , att jag inte behöver oroa mig, Kram.

2010-10-22 @ 09:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0