I'm a ghost now.

OM JAG ÄR PIGG! Sov i tio timmar, sweet! (vill bara säga att jag började skriva runt 9.30 och att jag var uppe före värdfamiljen) Nu funderar jag på om jag ska ge mig ut på en liten springtur, men det känns som mina värdföräldrar kommer sätta sig emot det eftersom jag hostar och snörvlar som en galen. Så jag ska nog gå och duscha och sen ska jag gå på marknaden i La Garenne Colombes tror jag. Hittade ju ett par fina grejer där förut. Ska titta in i en sportaffär också... men jag säger inte varför... mystiskt....
Sen har jag hundretusentals läxor jag måste göra så det blir väl en date med skolböckerna också. Har ju bara hundra sidor kvar i min franskabok som ska vara utläst på måndag! Måste nog skynda mig nu om jag ska hinna klart. Tydligen ska jag inte äta middag hemma ikväll heller, mottog nämligen ett kryptiskt sms där det stod så.

Blogg.se samarbetar inte med mig när jag vill lägga upp bilder. Så for the record har jag försökt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0