Take me off this stage.

OM jag har umgåtts med min värdfamilj idag! Jag bestämde att jag var klar med läxorna vid åtta, vilket var ungefär när mamma och pappa värdfamilj kom hem så då gick jag ner och frågade om jag skulle hjälpa till med maten eller om det fanns något annat jag kunde göra. Jag fick hämta pizzan i frysen, haha, det var allt. Efter det hade jag högläsning ur tv-tidningen med pappa värdfamilj (HAHA), vi åt middag och sen har vi kollat på Sweet home Alabama à la France - Un mari de trop. Det vill säga exakt samma handling, med vissa scener nästan identiska, bara väldigt mycket sämra gjord, ännu mer kliché och på franska. Nu är ju inte Sweet home Alabama världens bästa film heller (det är ju typ bara jag som tycker om den, men jag lyssnar ju också på Taylor Swift, så det säger ju något om min kultursmak), men den här var tusen gånger värre. Men jag kämpade mig igenom den!


Kommentarer
Postat av: Ylva

hahaha, låter som en superbra film ;)

2010-10-12 @ 22:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0