The things that were broken.

Känner att jag måste försvara mig lite. JA, jag har gjort av med drygt 1300 kronor och JA, jag tycker att det är fruktansvärt mycket och JA mycket har nog gått till kaffe eller varm choklad etc. MEN mycket har också gått till nödvändiga saker. Till exempel är det helt sjukt dyrt att ringa och smsa här (det kostar 5kr/min samt 3kr/sms). Så jag har gjort av med drygt 500 kronor bara på mobilen (med startpaket och sånt inräknat). Dessutom har jag köpt skolgrejer och sånt, som också är dyrt. Ett block = 3€ och jag har cirkus tio stycken. Där har ni helt plötsligt bara (eheheh) 500 kronor. OCH DETTA KOMMER INTE ATT UPPREPAS. Det kommer inte min kropp att uppskatta i alla fall, höhöhöh.

Idag är jag jättetråkig och jätteasocial och framför allt jättetrött. Funderade på att åka in till trettonde med några andra men jag orkar inte. Så istället ska jag sova. Haha, kul tjej. Annars idag hade jag dubbeltimme i kemi, uppsats på engelskan och sen en eftermiddag i Paris där vi var indelade i grupper och varsin grupp fick en gata som man skulle göra några uppgifter på. Inte för kul, men helt okej. Sen åkte jag och shoppade lite. Det blev två par trosor och en halsduk. Hittade minst tre fina klänningar på Zara, men jag kände att jag måste priotitera varma kläder nu (än en gång, kul tjej). Såg också världens gulligaste varmvattenflaska (eller vad heter det?) och flera par snygga skor. Jag verkar dock ha lite för små fötter för fransmännen, hittade ETT par i storlek 36. Sist men inte minst hittade jag lösviktsgodis (!!!!!!!!!!!!), kul att det kostade 1,60€/hg bara.


Varmvattenflaska disguised as cat. Fanns även som lejon och björnar och liknande. Jag lutar mer mot lejonet.


Tur att mami skickar ner godis så jag slipper springa till Les Halles och köpa dyrgodis.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du vet ju inte vad jag har skickat? Du skulle få lite lunch mat tex. havregryn. Du har väl inte fått något paket än eller hur? Tur att du har en snäll Papi som sätter in pengar till dig, så du kan ladda din telefon, och lite annat. Kram Mami

2010-10-02 @ 00:42:00
Postat av: Frida

Inte otippat att du tycker om lejonet, du har ju en viss förkärlek till den arten. Och ja, jag tänker på drömmen!

2010-10-02 @ 16:44:03
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0