Som en skuta utan segel.

Fick precis veta att min mattelärare är sjuk och att vi inte har matte imorgon. Jag hade kunnat börja klockan tre, men nej, när börjar jag? 9.10 för en timmes kemi där jag inte kommer fatta någonting ör att sedan ha håltimme i fem timmar. Uuuunderbaaaart. Men vi ska åka på upptäcksfärd i Colombes imorgon efter något ställe där man kan luncha. Inget ont som inte för något gott med sig..! Nu är jag så trött att jag bara vill somna denna sekund, men jag måste gå och göra mig i ordning först. Det lät ju jättefjuttigt men det känns som värsta kraftansträningen just nu, haha.


Kommentarer
Postat av: mammas

2010-10-19 @ 08:14:55
Postat av: mamma

Vad är det här trötttttttttttttt?

Inget skrivet 18okt, har du lagt av dig???????



Kram

2010-10-19 @ 08:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0