Should've known you'd bring me heartache, almost lovers always do.

Jag sprang inte igår.. och kommer inte springa ikväll heller. Jag har varit på pluggträff på Médéric idag och vi åt även tacos, som Linnea och Sofie (och Micke såklart) hade fixat. Så himla snällt! Nu ska jag snart en snabbis till gubben och handla något gott med Filip och sen ska jag ta mig i kragen plugga kemi, skriva på min franskatext och börja läsa i Medea.

Igår åkte jag tillslut på den där festen ändå, efter jag hade pratat med min värdfamilj som sa att det var okej att jag stannade ute lite längre, om dom bara fick numret till Filip (hahaha) och att jag tog en taxi hem. Det var kul, kom hem vid runt tre och gick direkt i säng. Steg upp vid halv tio och försökte få med Filip på en springtur men han nappade inte. Undrar varför?
Innan festen var jag på luciarep - mys! Och efter det åkte jag med Linnea och Sofie till La Défense och jag shoppade lite - en sjal, en pandamössa och en basker! Hahaha. Blå var den!

Tog inga bilder igår, glömde kameran hemma, men ni kan få se inköpen senare. Nu måste jag kila. BAI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0