Say a little prayer for light.

Saker man kan fråga sig.
1. Är det okej att vakna 6:53 när man ska gå till bussen 7.10?
2. Är det förödmjukande att inte ha till räckligt med pengar för att köpa en croissant?
3. Är det peppande att ha först två timmar Fysik A, utan någon som helst mening och sedan två timmar Biologi A utan någon som helst mening?
4. Eller att inse att man inte har lång håltimme som kan användas till kemiplugg utan att man istället inte tagit med sig matteböckerna till den enda lektionen som faktiskt går att räkna på?
5. Eller att få VG+ på ett matteprov och ha gjort fyra slarvfel?
6. Eller somna på bussen hem och veta att man har tre timmars pluggande framför sig?
6. Är det kul att få reda på att man, som aldrig någonsin sovit själv, ska vara helt ensam hemma i ett någon annans hus under två dygn?
7. Eller själv betala en biljett för att åka till ett jättekallt sommarhus för att plugga en hel helg?
8. Eller inte alls hunnit klart med kemin och knappt tittat på franskaläxan till imorgon?
9. Är det inte underbart att man detta självömkande inälgg till trots känner sig riktigt glad och pepp?
PUSS.

blogg.se, alternativt mitt internet, hatar mig av okänd anledning och vill inte samarbeta med mig ang. bilduppladdning. bara så att ni vet.


Kommentarer
Postat av: Cami

bajs. jag vill ha bilder.

2010-10-20 @ 14:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0