Kan du höra mitt skratt?

I Frankrike äter dom glass på bion.
???
Hur konstigt är inte det?
Ville bara säga det. Haha. Jag har precis kommit hem från middag och bio med syster värdfamilj och hennes kompis. Trevlans var det här! Vi åt på en japansk resturang, eller sushibar kanske, som heter K10 och ligger i La Défense (lite läskigt var det)(det kom fram en kille och börja prata med oss för att han hörde att vi var rädda, hanvar också rädd) och sen kollade vi på Town med bl.a Ben Affleck. Min värdsyster tyckte att det var lite väl mycket boom boom! paow paow! i den, men jag tyckte den var bra :) Kom hem en kvart innan min utegångstid, haha. Nu håller jag på och fipplar lite inför imorgon eftersom jag åker till Lyon om 7h och 40 minuter (åh vilken ångest detvar att skriva det där)! Hoppas på att få träffa en hel del bekanta ansikten fast jag vet att jag med största sannolikhet (läs: ingen chans, ville inte skriva det bara, väljer att hålla lite hopp vid liv!) att jag inte kommer träffa Cami. Et ça me fait mal au coeur (nu tänker ni duktiga fransktalande människor, sådär kan man ju inte säga. Till er säger jag: Watch me.)(OOOOOH, cool tjej!).
Måste återgå, försöker bestämma vilka läxor jag ska göra på tåget, väger dom som är viktigast mot dom som väger minst. De är inte samma. Osis!

Hade tänkt visa the little piece of heaven (också känt som nutellamacarone) som jag åt igår. TVÅ GÅNGER har jag försökt, men internet vill inte samarbeta med mig. Suck!! Hoppas ni överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0