Jag kanske stannar här ett tag.

Nu sitter jag i skolan. vi har fysik, men jag har gjort klart fragorna. Jag är sa himla trött! Vädret är jättetrakigt ocksa kan tilläggas. Jag skrev inte igar för jag satt med min franskatext om utopi hela kvällen, den blev sa dalig att jag inte vet vad som möjligen kan vara sämre. Efter det lagade jag mat helt själv (!!!!), det tog bara tio minuter att komma pa hur man sätter pa spisen, men det gick bra tillslut. Somnade i soffan när jag och min värdsyster kollade pa film. Haha. Annat som hände igar var att jag upptäckte att ena min hörlur har slutat att fungera och sa fick jag reda pa att min kemi- och fysiklärare ska sluta. Hmm.

Nu ringde det ut. Linnea säger hej. BAI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0