I'm going to make your life so sweet.

Just i denna stund är jag så fruktansvärt glad att jag inte vet vad. Jag har nämligen lyckats reducera ner min Medeauppsats från 1323 ord till 1186 och den är nu klar för inskickning! Ett litet plus också för att jag fick MVG- (MVG none the less) på mitt kemiprov - OH YEAH. Ett litet minus för att vi var på museum idag och jag lovar - minst fem frågor (med underfrågor) handlade om gobelänger och att man skulle tyda dom. Jätteenkelt när alla ser likadana ut och franskan är obegriplig. Tips: Säg inte till svenskaläraren att du inte förstår vad det ett franskt medeltidsmuseum har med svenska att göra - det uppskattas inte.
Jag tog inga bilder (cami, jag ser framför mig hur du bara vill slå mig), men här får ni en från Normandie.
PUSS.


Hahahaha, jag måste visa en annan bild från Normandie någon gång. Den är efter middagen på lördagen. Min mage efter det alltså ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0