If I'd stayed, if we'd tried, if we could only turn back time.


Jag har fortfarande inte ätit upp det mystiska föremålet från föregående inlägg. Jag har smakat på den, men kan inte riktigt bilda en uppfattning. I'll keep you posted.

Sitter här och funderar på vad jag ska göra - JAG HAR JU INGET PLUGG! Minus två FFK-texter, häslouppsats och biologiuppsats. Men uppsatserna ska inte in förrän efter lovet och FFK-texterna inte förrän om tre härliga veckor. Och jag har hela lovet på mig! Dock måste jag göra undan rätt mycket plugg på lovet, för v 46 har jag fysikprov och något mer och mina päron (ahahhahaha) är här onsdag-söndag v 45.. Men det ska nog gå! Nej, tror fan jag ska krypa ner i (tja, lägga mig på) sängen med min powerade och de senaste Glee-avsnitten. Eller Gilmore Girls. Eller Big Bang Theory.. MÖJLIGHETERNA ÄR OÄNDLIGA!!!! Hahaha.

Igår pluggade jag lite biologi (med betoning på lite), spelade lite the sims och tillsist pratade jag med min kära vän Camilla och min mami. Trevlans.

Biologiprovet idag gick..okej. Jag vet inte, det gick inte så bra, men det gick inte asdåligt. Och det var ju mitt eget fel. Men det är inget man kan göra åt saken nu.
Efter biologin åkte jag, Beata och Andreas till Le Marais där vi skulle ha FFK senare, för att äta lunch och vi hamnade tillslut på ett crêperie. 11 € för matcrêpe, efterrättscrêpe och kaffe, så himla värt. Traskade vidare till FFKn som bestod av hälften färglägga hälften promenera. Inte helt fel!
Efter FFKn gick jag runt lite i Le Marais och letade efter Free p star, en second hand-butik. Kom ut 6€ fattigare med en klänning och en kjol. Sprang på Erika, Julia och Fanny. Jag och Fanny gick uppför Rue de Rivoli och stannade bl.a på Zara där jag skulle köpa en klänning, men den fanns inte :( Fanny hittade en fin hatt, men det var fel storlek. Inga pengar spenderade där alltså. Metron var tjockfull och bussen full men jag kom hem tillslut ändå.
Nu har jag ätit och min värdsyster kom precis in med brev från min mormor. Vad glad jag blir! Ska ta och läsa det och sen blir det Glee. Eller Gilmore girls. Eller... Ååååh!
Hehehe. Puss!


Crrrrrêpe.


Fanny i sin hatt.

P.S Min mobilkamera är världens bästa. Slår alla systemkameror. Any day.

Kommentarer
Postat av: mamma

Antar att pappa och jag är päronen. Kram

2010-10-29 @ 15:15:59
Postat av: Elin

Iiih, Freep Star är bäst! Har du hunnit kolla in de andra jag tipsade dig om? Hittade just hit, till bloggen alltså. Hörru, du och jag behöver verkligen catcha up. Jag har inget skypekonto men ska kolla med pappsen om han inte har det. Är sjukt nyfiken på allting!! Tänker på dig kusinvitamin. Kram

2010-11-02 @ 23:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0