I won't like to be by your side.

The day of failures.
Visade sig att vi visst hade kemi idag. Ännu ett tecken på bristande kommunikation mellan lärare och elev (i och för sig bara jag som elev, men ändå). Spelar ändå inte så stor roll, jag har ju ändå fått uppgifterna jag ska göra. Hann inte räkna nånting på matten (vilket jag inte hann förra veckan heller för genomgångarna är hela lektionerna) Kommit fram till att jag har tretton läxor, som sedan minskades till elva, den här veckan och då har jag inte fått alla än. Har suttit med läxor i tre timmar idag. Först matte, sen började jag på kemilabrapporten (som jag för övrigt inte har en aning om hur man ska skriva för labarna här är upplagda på ett helt annat sätt som fuckar upp labrapporten + att jag inte har en aning om vad vi gjorde på laben och ja det stavas med ett b du okunniga människa). Så efter ett tag gav jag upp och började med Les rues de Paris istället, eftersom vi på onsdag ska redovisa och lämna in en text om det här och min grupp har inte gjort någonting! Ska göra det imorgon. Efter franskan. Som slutar 17.00. Nämnde jag att jag har elva läxor den här veckan?
Har gjort en pluggplanering. HAHA. Måndagar ska bestå av matte,  kemi och engelskaplugg. Har ju i alla fall gjort kemi (om än inte det jag hade tänkt göra) och matte. Kanske dags att börja på engelskaboken?
Just det, mitt mail som jag skickade till katteläraren kom inte fram. Joy. Men jag hoppas att jag kan åka ner och träffa er! Frida, hör med din corre! Bisous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0