I don't care if you don't care.

Igår verkar det som att alla hade en spårad kväll har i Paris. Inte jag, haha. Fast jag hade rätt trevligt ändå! Jag tog tåget med Filip in till Saint Lazare där vi hittade en resturang och åt middag. Jag tappade min gaffel på golvet :(:(:(:( men jag tog en från bordet bredvid >:) Sen tog kyparen så himla lång tid på sig, men vi kom iväg till sist i alla fall. Vi åkte bara in på stan på måfå och hörde runt lite med andra, men sen blev vi för trötta för att göra något så promenerade uppför Champs Élysées och sen tog vi metron till Pont de Neuilly. Där stannade vi till en stund och handlade på stammisstället innan vi åkte hem. Inte världens roligaste kanske, men helt okej! :)

Idag hade jag tänkt göra alla dom tusen läxor jag har förträngt dom sista veckorna, men tydligen så ska vi äta lunch med farmor och farfar värdfamilj idag. Men å andra sidan tror jag att jag börjar 13.50 imorgon så det är lurre. Men jag måste verkligen läsa ut min franskabok. Vilken ångest.


Här är en vän som jag saknar. Men jag kommer eventuellt att ha träffat henne om en vecka. Sweet.

Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar dig med pussy! Haha, mina dagliga "Hihihi, kommer du ihåg när Åsa och jag gjorde så här?" eller " Vänta, jag ska bara skriva det här till Åsa, hihihi..." o s v.

2010-10-03 @ 16:38:25
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0