Du är himlen jag föll från idag.

Idag vaknade jag 7:51 och jag skulle vara vid Filip 8:00, senast fem över. Kul! Men jag hann med bussen ändå, så det gjorde inte så mycket. Dessutom hade jag bara två lektioner idag + stormöte, så jag slutade 13:50 - CHILL! Kom hem runt halv tre och har sedan dess funderat på vad jag ska göra. Städa? Kemi? Svenska? Gitarr? Glee? Gilmore Girls? Höra efter vad folk ska göra ikväll? Jag orkar inte. Hade tänkt att gå och köpa massa fatsogrejer, men nu kom en förälder värdfamilj hem, oklart vilken, så det går juuu inteeee.

Det är svinigt kallt i mitt rum just nu.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du får väl sätta på dig fleesen då.

2010-10-16 @ 07:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0