Don't forget to look before you fall.

Nu jävlar ger jag mig ut på en joggingtur! Den första på.. ett år? Mer? Tror nästan det! Har gjort klart kemilabrapporten så tänkte att jag faktiskt har tillfälle nu när syster värdfamilj pluggar, mamma värdfamilj inte kommit hem än och pappa värdfamilj är och handlar. Han frågade i och för sig om jag ville följa med, men jag visste inte hur man säger "jag tänkte.." på franska så jag sa bara nej. Han tyckte för övrigt att det var trop mignon (=för sött, ett uttryck de använder lite för ofta) att jag visste vad chouette betyder (toppen) och kunde använda det. Oh the little things in life!

Nej nu, måste jag ta mig iväg om jag faktiskt ska jogga något också. BAI.


Webcam-bilder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0