All the things I've felt but never really showed.

Blev ingen marknad idag, vi åkte bara till sportaffären istället. Sen åt vi på McDonalds, haha och jag är fortfarande fem timmar senare  mätt som en gris. Efter det var det siesta och sen bio på IBM där pappa värdfamilj jobbar. Det var Moi, moche et méchante eller Despicable me som den heter på engelska. Vet inte vad den heter på svenska. Den var i alla fall jättegullig. Massa små gula saker som pratade med snabb pipig röst. Bästa som finns. Jag är lite stolt över mig själv, fattade i princip allt! Nu sitter jag och smider planer inför kvällen, vi ska äta först och sen får vi se vad vi gör sen.

Bonne soirée à tous! (har verkligen ingen aning om man kan säga så och hatar när folk ska visa säga duktiga och flasha med franska när dom skriver fel)(hycklarn!)


Bilden är lånad från google!


Kommentarer
Postat av: Frida

Den heter Dumma mig (hahahahaha, varför vet jag?)

2010-10-03 @ 16:31:12
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0