You made a rebel of a careless man's careful daughter.


Jag var nog lite väl optimistisk förut, när jag tänkte allt godis som mamma tog med sig kommer finnas kvar till lovet. Varför ska godis vara så gott? Jävligt onödigt tycker jag.
Idag hade vi franskaprov. Det hade jag förträngt, så det var ju lagom mysigt. Dessutom har jag upptäckt att jag inte alls kan matten som jag har prov på på torsdag. Skoj! Nu sitter jag och funderar på när jag ska få tummen ur och börja skriva på min franskatext om hurvida TV är farligt eller inte. Den ska in imorgon. Det är ju också kul.

Något som faktiskt är kul är att idag när jag gick hem ifrån bussen var att jag kände mig så himlans glad, helt plötsligt. Det är inte så kallt här, det skiftar mellan som i slutet på september/oktober. Så jag gick mellan alla träd och löv på marken, med musik i öronen och kände att allt är faktiskt inte så hopplöst. Trevlig känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0