Where the hell I got the idea that I'd be better off alone?


Filmkvällen var lite.. fail. Det var drygt femton som hade anmält sig och när jag kom dit klockan sex (när det skulle börja) var vi fyra stycken, haha. Det ramlade såsmåningom in lite folk och vi satte igång filmen - Kill Bill. Jag har bara hört bra om den filmen och var jättepeppad, men den var ju jättedålig! Så himla fejkad och konstig och dessutom hade vi inga högtalare förutom de på datorn så jag hörde ingenting. Tillslut började jag få lite smått panik för att jag inte var hemma och gjorde klart allt arbete istället så när första filmen var slut åkte jag hem. Så hela filmkonceptet failade lite, men jag tyckte ändå att det var riktigt trevligt med de som var där!
Jag kom hem vid tjugo över nio och har suttit med idrottsarbetet sen dess. Jag kommer att få korta ner det, för jag har 4/5 av en A4 sida kvar att skriva på och jag har bara gjort en (dock den större av de två) punkt. Måste skriva en liten sammanfattning också.. Nu tänkte jag göra lite matte innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag banne mig gå upp vid sju! Eller halv åtta i alla fall!

Puss på er där hemma (och ni andra som kan tänkas läsa)! Hoppas att ni inte har lika mycket som jag och kan njuta lite av erat lov!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har min egen vikt i läxböcker. Mumma.

2010-11-06 @ 00:39:39
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0