What do I got to do to be heard?

Imorse när jag vaknade låg det snö på marken och träden och buskarna och bilarna. Och den ligger där än! Wiho. Rätt seg dag idag annars och har inte så mycket att säga. Jag fick min presentationstext som jag ska kunna tills på lördag. Men den var inte så lång och inte så svår så det är lurre! Efter franskan åkte jag, Fanny och Charlotta till Starbucks vid Saint Lazare och drack oss varma. Kom hem för trekvart sen och nu ska jag sätta mig lite med fysikboken. Jag vill verkligen ha MVG på det här provet.. Visst ja! Vi hade besök av en syv (studie- och yrkesvägledare om du är en okunnig människa) och han stressade upp i alla fall hälften av klassen.. Jag vill verkligen inte läsa Matte E, men det ser ut som att det blir så ändå. Kul. Det är också anledningen till att jag veeeerkligen vill ha MVG på det här fysikprovet. Och för att jag bara inte orkar få ett till VG. Så jag borde sätta igång nu.
PUSS.


Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till på provet, själv skall jag äta en god lunch ( hoppas jag) med din mormor som fyller 85 år idag.Sen blir det plugg. Kram mamma

2010-11-30 @ 08:10:47
Postat av: mamma

Har du fasnat i alla Luciaträningar och prov? ingen blogg igår ,inget ännu idag.

Kram Mamma

2010-12-01 @ 17:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0