What difference does it make if I still want you, when I know for sure I can't make you mine?


Min värdfamilj har lämnat mig ensam för kvällen. Jaha, kul att dom säger något också. Min ena värdsyster sa i alla fall till innan hon gick, och det är allt jag begär! Mina värdföräldrar sa inte ens hej då. Dock ringde min värdmamma mig men jag missade det, så hon försökte kanske. Men är det så mycket begärt att de går uppför trappan, knackar på dörren och säger: "Åsa, vi går ut. Du kommer vara ensam hemma ikväll."? Jag orkar inte! Jag tycker jättemycket om min värdfamilj, men jag känner att snart måste jag säga till och så får vi prata om det här, för dom verkar inte vara nöjd med mig och jag börjar känna detsamma om dom.

Dessutom har jag inte kommit någonvart i mitt pluggande. Jag satt i fyra timmar med fysiken och jag hann göra drygt tjugo uppgifter.. Har i alla fall skrivit klart om Klassicismen och nu har jag börjat läsa i L'École des femmes som vi ska läsa på franskan. Tre akter var väl inte så mycket tänkte jag, men det är freaking 80 sidor och je ne comprends RIEN. Awesome. Förutom det har jag tio andra punkter kvar på min att göra-lista. L to the O to the V to the E to the L to the Y. Haha.

Sitter och lyssnar på någons 90-talsnostalgispotifyspellista, så lite glad är jag ändå.
Nu ska jag ringa och klaga hos min mamma.

Kommentarer
Postat av: mammas

2010-11-22 @ 08:06:11
Postat av: mamma

Hjälpte det att klaga hos mamma?

Kram densamma.

2010-11-22 @ 08:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0