Vi vet båda två att man väcker en ångest när man släcker en annan.

Nu har jag läst ut min engelskabok (-2 saker på min attgöra-lista). Nu ska jag läsa min biologiläxa (för första gången det här läsåret, -1 sak på listan) och sedan ska jag sova en stund parce que je suis TRÖÖÖÖTT. När jag vaknar ska jag göra klart fysiken och göra lite matte. Ser ut att klarna upp det här!

Igår var jag och Phanbau på marknad vid Porte de Clingancourt och det var en massa trevlans. Jag köpte julklappar (/födelsedagspresent till Björta) till mina bröder och sen var mina pengar slut. Hahaha. Fanny köpte Converses och dr Marterns, riktigt snygga. Dit ska jag lätt åka fler gånger!
Efter marknaden åkte vi på luciaövning på Médéric, vet inte riktigt hur det blir med solosång men jag fick en annan/till uppgift också. Jag ska presentera. På franska. Yay. Fast jag anmälde ju mig själv, så det är lugna bullar. Dessutom fick jag ytterligare, och mycket roligare, uppgift! Jag vet inte om jag har sagt det, känns inte så stort att nämna haha, men jag är tredjelucia i tåget (alltså, förstalucian elittränar och om varken hon eller reservlucian kan så ska jag vara) och jag ska vara lucia i alla fall en gång! Ska bli jättekul!



Fanny provar Dr Martens.



Jag bjuder er så mycket på den här. Jag provade öronmuffae i modell stora och fluffiga.

Nu: biologi och sen sova!

Kommentarer
Postat av: PhanBau

Conversen LYSER. måste smutsa ner dom. hihi Imorgon får du sjunga för mig igen :D<3

2010-11-22 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0