Vi pratar om vart vi ska just i natt men jag antar att vi menar hela livet.


JAAARÅÅÅÅ!!!!
MVG- (MVG none the less) på matten!!! Jag är så förbannat nöjd!
Och fysiken gick helt okej den också, även om jag inte tror att det blir MVG. Men kanske. Franskan var spårad idag, ingen (inte jag i alla fall, haha) förstod något. Det var helt åt fanders. Haha. Imorgon har jag franskaprov på konditionalis och så ska jag ha läst de sista två akterna i L'École des femmes, som lika gärna kunde vara biblen baklänges, upp och ner på arabiska. Sen ska jag skriva en FFK-text, ringa mormor och krypa. Min värdfamilj är inte hemma, så jag ska chilla galet!



Fiiiiint. Charlotta reaktion när hon fick reda på att vi skulle få tillbaka matteproven. Den såg annorlunda ut efter hon sett själva provet. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0