I couldn't hear you with your voice ringing in my ears.

Funderar på om jag ska gå och ta en tupplur, blev väldans trött helt plötsligt. Men jag har lite att göra så jag måste nog hoppa den. Det får bli en tidig kväll istället! Nu håller jag på att lära mig Never grow up från Taylor Swifts nya album. Jag ska börja plugga snart! Har inte så mycket faktiskt, för jag ska inte ha kemiprov på onsdag och matteprovet nästa tisdag är uppskjutet till torsdagen. Så jag har bara franska gånger två och FFK. Och matte om jag vill. Fick tillbaks Medeauppsatsen idag också. Nöjd som satan!


Jag tror att den här bilden är suddig, men jag vet inte riktigt. Den är ifrån fredags kväll i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0