That look you give that girl I want to see looking right at me.


Liten (och extremt dålig) sammanfattning av helgen i bilder:







Fredag: Snö (de vita fläckarna på bilderna. älskar min kamera och mina fotoskills.) och Harry Potter.



Lördag:
Tog inga bilder på La Kermaisse, men den här är ifrån igår kväll. Starring Lisa, Fanny och Ville. Vi och några andra var i femte arrondissementet och lärde fransmän säga "hej", "hur mår du" "bra" och "dåligt". Nästan. På metron hem träffade jag min värdsyster och huxflux fick jag vara ute längre. Sweet.



Söndag:
Idag vaknade jag av att min värdsyster kom in i mitt rum och sa att vi skulle åka till kyrkan om en kvart. Försov mig lite alltså. Fast två minuter senare kom hon in igen och sa att vi inte behövde. Så jag kollade på ett halvt avsnitt av Gilmore Girls istället, hoppade in i duschen, sprang till bussen och åkte på Luciaövning på Médéric. Jag har numera uppgraderats till andralucia. Så kommande tre veckorna ska jag gå åtta av nio luciatåg, varav åtta jag ska sjunga solo på, åtta jag ska presentera på franska på, tre jag ska vara lucia på samt tre jag ska läsa dikt (luciadikten då) på svenska och franska. Yeah!
Jag har även pluggat fysik, ätit blodpuddig på korv qui pique och så saknade jag Cami lite. Därav bilden på henne.
Nu ska jag städa upp på mitt rum, titta klart på Gilmore Girls och sedan sova. Bai bai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0