Wish you were here to hear me say "This is going to be my greatest day".


Jag har haft en så himla bra dag! Jag kan nog till och med gå så långt till att säga att det är den bästa hittills.

Jag hade två lektioner som råkade vara engelska och kemi, vilka är två av mina tre favoritämnen.
Jag slutade 12.25.
Vi hade luciaövning och jag fick leka lucia.
DET SNÖADE PÅ RIKTIGT!
Jag fick paket av min mami.
Jag åt riktigt, ordentligt nötkött till middag. Med pommes frites! MUMSI.
Det var dessutom på Hard Rock Café. 
Med jättetrevlans sällskap. 
Sen åkte vi till Champs-Élysées och såg Harry Potter! Ååååh vad bra den var! 

Verkligen, det har varit en sån awesome dag och jag är nästan ledsen att den är slut. Haha. 
Imorgon ska jag vara i kyrkan hela dagen och hjälpa min värdfamilj på det event som dom anordnar där. Får se hur det blir, det blir säkert bra. Sen måste jag plugga fysik.. får klämma in det någonstans. Imorgon kväll är det eventuellt utgång med fransoser och på söndag luciaträning x3 och julbasar. Men mucho trevlans!

Godernatter mitt herrskap!

Det går inte att ladda upp bilder.. Synd för er som missar alla fesligheter som dagen bjudit på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0