It ain't wise to need someone as much as I depended on you.


Kom hem för sådär en halvtimme sen efter en trevlig kväll vid Bastille. Jag, delar av Halmstad (hahahah) och Sara var på ett ställe där det spelades femtiotalsmusik. Mycket trevligt!
Normalt brukar inte min värdfamilj tycka att det är något problem om jag kommer hem sent och jag kollade min mobil minst var tjugonde minut hela kvällen. Senaste gången jag tittade var klockan 01.00 och då hade de fortfarande inte hört av sig så jag tänkte att det var chill. Självklar ringer de två minuter senare och jag missar det (två gånger dessutom) märkte det vid halv två precis innan vi skulle ta bussen.. Åååh, vad jobbigt det var! Min värdpappa satt i sin fåtölj framför tvn när jag kom hem och jag hasplade ur mig så mycket ursäkter och förlåt. Han sa att dom hade varit oroliga men att det inte gjorde något, så det är nog lugnt tror jag. Jag och min värdmamma är dock inte på den bästa relationsnivån för tillfället, så år se hur det blir med henne imorgon.. Jaja, kul var det i alla fall!

Annars idag har jag fått en massa uppgifter och skit att göra i skolan. Jag är sönderstressed! Eller kommer att bli i alla fall. Fick också reda på "lösningen" som man har kommit på problemet att jag läser resternade Kemi A själv och att det inte funkar. Lösningen var att jag istället för 35 poäng Kemi A ska läsa in 50 poäng Naturkunskap A. Förlåt, men hur är det en lösning? Problemet är ju att jag måste läsa in en kurs helt själv, vilket inte går! Jag är ingen pedagog, jag kan inte lägga upp en kurs, det går för långsamt! Måste säga att jag tycker att det är riktigt dåligt.

Nu hade jag tänkt att kolla på något avsnitt av typ The big bang theory, men jag är jättetrött. Puss på er och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0