Something's wrong, you just don't sound the same.

Skrev inte igår för jag hade äckligt mycket skola och kom hem halv åtta. Jag hann inte plugga till matten eller skriva klart FFK, så det blev ju bara fail alltihop. Tills imorgon ska jag ha läst kapitel tretton i Dorian Gray och svarat på frågor.. Jag valde bio med min värdsyster istället. Tycker jag att BMT om någon borde ha överseende med!
Bion var i alla fall jättebra! Den hette Les petit mouchoirs (som jag inte har en aning om vad det betyder)(eftersökningar tyder på att det betyder Små vita lögner) och det var massa kända, franska skådisar med. Och det bästa av allt: JAG FATTADE ALLT! Typ i alla fall. Och den var helt på franska, utan text eller något! Är lite stolt faktiskt.

Nu ska jag sova, ska utnyttja att jag faktiskt kan sova hela sju timmar inatt.
Puss och godnatt!



Bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0