There I was again tonight, forcing laughter, faking smiles.

Jag vaknade halv tolv idag. Som ni redan vet (för ni lägger ju allt som jag skriver här på minnet) tycker min värdfamilj att elva är sent. Mina värdföräldrar var dock inte hemma och jag hann äta frukost innan de kom hem. När jag var klar gick jag upp och då hade Charlotta smsat och frågat om jag ville gå och äta lunch med henne. Det ville jag, så då gick jag ner för att säga till att jag inte skulle äta lunch hemma. Då har de dukat bordet jättefint för att min värdbrors fru fyllde år. Lunchen var alltså en och en halv timme tidigare än vanligt.. Damp. Fast min värdmamma sa att det inte gjorde något att jag inte var med. Så jag åt på McDonalds, gick hem och började med franskatexten medan jag väntade på att mina föräldrar skulle logga in på skype. Vilket dom skulle gjort för en och en halv timme sedan. Nu tänkte jag börja med kemin som jag ska ha prov på på onsdag fast jag får ny lärare imorgon. Jag har ett halvt kapitel kvar att göra. Yay. Mitt internet dör jämt och ständigt. Wiho.
Nej, men om man faktiskt skulle ta och börja med kemin?

Puss på er!




På McDonalds i Frankrike (det kanske är så i hela världen, men vad vet jag) kan man vinna grejer på små lappar som sitter på läsken. Charlotta vann en cheeseburgare. Jag vann ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0