So much colder than I thought it would be.

Har en minidålig dag. Eller känner att det är på väg i alla fall. Jag har mycket att göra och jag strax sätta igång. Tänkte bara säga att på det hela var min värdmamma okej med att jag kom hem sent igår  och förstod att det inte var så konstigt då min värdpappa flera gånger har sagt att det är okej. Hon vill bara veta vart jag är osv. Hon tog upp lite andra saker också: 1. Hon tycker att jag är ute vääääldigt sent. (jag har varit ute längre än två två gånger, varav en var 2.15) 2. Hon tycker inte om att jag har papper liggandes på golvet (jag har inga papper liggandes på golvet) 3. hon tycker att jag måste börja vädra på mitt rum (jag vädrar varje dag när jag kommer hem från skolan och varje lördag och söndag när jag vaknar). Jag tycker väldigt mycket om min värdmamma, men ibland känner jag mig bara så himla missförstådd.
Nu ska jag ta tag i skolgrejerna! Puss ♥


Sara, jag och Julia igår. Bild lånad från Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0