Oserai-je un jour t'avouer comme je t'aime? (Herkules på franska. Ja, det är otroligt skämmigt att jag kan den.)





DISNEYLAND VAR SUUUUUPER!

Jag behövde åka ett åk för att känna att det var värt de 53 eurorna. Space mountain - helt underbar!

Parken öppnade klockan tio, vi kom dit vid kvart i tio och då väntade vi in Amie som kom tio över. Vi åkte därifrån runt kvart över sju. Vi var alltså där i nio timmar. HAHA, MEN SÅ VÄRT! Mjukstartade som sagt med Space mountain (som är den berg-och-dalbanan som man ser i reklamen på gamla Disneyfilmer) sen åkte vi lite annat och det var väl i princip det vi gjorde hela dagen. Jag, Matilda och Erika var inne i spökhuset, men det måste nog vara Europas lamaste spökhus. På riktigt, det var små barn där. Hahaha.
Mina mål med dagen var att komma ut med 1) Ett par Mimmi-öron 2) En ballong 3) Ett foto på mig och en prinsessa och när klockan närmade sig fem så hade jag fortfarande inte sett någon prinsessa!!!!! Då ville alla gå på en Micheal Jacksonfilm, men eftersom jag har noll intresse vad det gäller honom så bestämde jag mig för att ta en tur i parken på egen hand. Jag gick runt och kikade lite i affärer och när jag kom ut ur en snubblade jag helt plötsligt in i en prinsessparad! Haha, jag var så lycklig! Sprang runt och försökte få bra bilder, men jag lyckades inte så bra.. Jäkla Belle och hennes prins (alltså odjuret. SOM SKA DÖÖÖ HAHAHAH CAMI ♥) vände sig om varje gång jag var nära att få en bra bild... Sen gick jag längst fram -bland alla barn som inte ens räckte mig till höften och deras filmande föräldrar- i tåget bakom paraden. Genom hela Disneyland. Hahaha. Fast tillslut fick vi inte gå längre och jag fick ingen bild med någon prinsessa :(

Nu är jag helt stört trött. Imorgon måste jag gå upp tidigt för jag har så mycket plugg. Camilla, imorgon tar vi oss samman och sätter igång, okej?


Peppa tjejer på hästar.


Amie fick en kram av Långben.


Varken jag eller Charlotta fick upp svärdet ur stenen. Inte ens tillsammans.


Le Disneylandgang!

Nu orkar jag inte ladda upp mer bilder, jag hade nämligen tänkt gå och lägga mig för en och en halv timme sen.

PUSS!




Kommentarer
Postat av: mamma

Ser kul ut, Ingen prinsessbild hur blev det med Mimmiöronen och ballongen då?????????

kram Mamma

2010-11-04 @ 07:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0