Même si tu nies, tu sourires car tu l'aimes.

Idag har jag och mina päron varit riktigt produktiva! Vi har hunnit med:
- Château de Vincennes
- Lunch
- Louvre-Rivoli (nej, inte Louvren, bara metrostationen. Min mamma ville gå av och kolla nämre. Haha.)
- La Fayette
- Rue de Rivoli med shoppande på Zara och H&M
- La Défense
- Fika
- Slappa på hotellrum
- Eiffeltornet
- Triumfbågen
- Middag
- Promenad nerför Champs-Élysées (Triumfbågen-Place de la concorde).
Jag har dessutom klippt till alla foton som mina föräldrar hade med sig och satt upp dom. OMME!

På fötterna hade jag klackar. Det är andra gången på cirkus fem månader. Ja, mina fötter är halvt döda.


Försökte leka Marilyn Monroe utanför Château de Vincennes, men det gick inte så bra.


Eiffeltornet by night. När det inte dampar. Nu undrar ni: "dampar?" och jag svarar: mm, tänk på den ni! nej men jag orkar inte förklara helt enkelt.

Ska fortsätta på Romeo + Juliet som jag började på igår. Ska försöka att inte somna den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0