Låt oss bli dom som försvann.



Vad är det jag ser? EN FREAKING PLUSGRAD???? En del av mig vill ligga ner på golvet (eller kanske sängen, den är ju bekvämare. och så är jag så himla trött också.) och gråta men en annan del vill tjuta lite av glädje.
Idag har jag förövrigt gått på min första lövfångarjakt, men jag lyckades inte fånga ett enda löv. Anledningen till att jag väntat så länge med det här är inte att jag har mognat till och vuxit ifrån att vara som en hund i en folksamling när jag ser löv som faller. Nej, det beror på att i Frankrike faller mystiskt nog inte löven. Helt plötsligt bara ligger dom där på marken. Jag lovar (nästan.. hehehehehe)! Det här är första gången jag ser löv som inte är på marken eller på ett träd och fått bevis på att löven faktiskt faller av träden även i Frankrike. Damn jao! (jag sa ju att jag var trött. Nu ska jag sova.) 
HEJ SVEJS. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

13 minus hos oss imorse..

2010-11-08 @ 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0