I'm trying not to think about you, can't you just let me be?

Nu sitter min mami och papi på planet hem till Schweden. Tänkte skriva ett djupt inlägg, men det blir inget av det. Efter jag träffade min folks på Louvren har jah shoppat, städat, tittat på tennis och nu ska jag väl börja plugga snart. Det har varit så skönt att inte plugga på helga fem dagar. Underbart.

Jag orkar verkligen inte plugga. Kan kompromissa, istället för att göra franska och matte så gör jag bara matte. Okej? Super.

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Frida

Imorn är det slutprov i franska steg fyra och i natt drömde jag att jag satt med provet framför mig och inte kunde något alls. Ångest upp över öronen? Ja.



Jag hatar franska.

2010-11-14 @ 20:06:16
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0