I'm dying to know, is it killing you, like it's killing me?


Nu har jag ju faktiskt inte lagt in några bra/dålig-listor på länge så jag känner att jag får göra det nu.

Saker som är bra:
164:an är en mycket bättre buss än 176:an. Idag åkte jag och den var smockfull, det tog bara tjugo minuter. Med 176 är det när det går fort. Puss.
Jag kommer att träffa min pappa om femton timmar (som typ är en natts sömn om man har dygnat, ingenting alltså).
Jag kommer att träffa min mamma om tjugoen timmar (inte mycket det heller).
Jag är ledig på torsdag.
Jag har mitt franska favoritgodis på en dryg meters avstånd.
Jag har mitt svenska favoritgodis i magen om ett dygn.
Här är det "kallt" för det är drygt 10 grader.
Imorgon ska jag dricka världens (neuillys i alla fall) godaste varm choklad.

Saker som inte är bra:
Jag är trött, måste duscha och min värdsyster ockuperar badrummet. Haha, fail, hon kom precis ut därifrån. GLÖM DET.
Jag har inte gjort kemiuppgifterna till på fredag. Mina föräldrar kommer som sagt imorgon.
Jag kan inte det jag har prov på imorgon. Franska 1500-talsförfattare - inte min grej.
Jag börjar 8.10 imorgon.
I Sverige är det snö. Här kommer det aldrig vara snö.
Jag glömde mitt paraply imorse och det regnade. Haha.

Ingen illustrativ bild idag. Internet strejkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0