Fated to pretend.

Har övergett matten för kvällen och sitter med franska verb. Bara trettioåtta tills imorgon. Baggis! Eller hur var det nu?
Det har varit en konstig dag. Det har inte hänt något särskilt, den var bara konstig. Jag har haft Romeo + Juliet på hjärnan hela dagen. Fick gratis, överbliven (dock ej äten på) efterätt i Svenska Kyrkan. Var imorse övertygad om att den här veckan skulle bli en skitvecka, men det ljusnade lite när jag hann med bussen. Fast jag var tjugo minuter sen och inte sprang och ändå hann till skolan. Och att jag klarade alla talen på fysiken. Och att jag har haft trevliga människor runt mig hela dagen. När jag kom hem var jag tvungen att isolera mig på mitt rum med min mattebok. Kände mig ensam och saknade Frida. Sen nöjd för jag fattar matten. Sen ännu mer ensam. Nu trött.  Ska bara försöka pränta in några verb i huvudet (med risk för explosion av min hjärna), sen duscha och sen krypa ner i sängen med slutet av Romeo + Juliet. 

Och hahaha: Bra jobbat, Frida, du är en ÄKTA FFK:are! BMT made my day.  


Bra bra bra cover.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser att du också har upptäckt nytt sveskt TV program. Går på fredag eller lördag kvällar riktigt småmysigit och bra musik.

kram mamma

2010-11-17 @ 07:38:11
Postat av: lisa

till och med jag har kärat ner mig i det där mysprogrammet, underbart!jag och min mormor kollar på det tillsammans.. jag börjar bli gammal!



(ja, det börjar jag ju faktiskt bli, 18 om 68 dagar hihi)

2010-11-20 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0