Don't lose the way you dance around in your pjyamas getting ready for school.



Har haft en jättebra dag med mami och papi! Jag var ju ledig idag för att det är årsdagen av vapenstilleståndet/något åt det hållet i första världskriget. Vi har varit i Versailles och gått på slottet där (det var i och för sig ett helvetesväder och båda våra paraplyer gick sönder, men ändå) och så har vi gått runt på Musée d'Orsay. Middag åt vi på en restaurang nära deras hotell och sen åkte jag hem till Colombes.
Imorgon går jag i skolan igen och efter möter jag upp med mina föräldrar.


Slott.


Just nu pågår en utställning av modern konst på slottet. Det är en japansk konstnär. Kontraster?


Det här speglar inte på långa vägar hur hemskt vädret var. Men ni kanske ser att håret blåser och att paraplyet har en konstig form (hahaha)? Det blåste sjukt mycket! 

Dagens bästa beslut: Att ta mössa. Yllebasker is the shit.
Dagens sämsta beslut: Att gå in på facebook när jag kom hem. Satan vilken ångest.

Kommentarer
Postat av: Frida

Om fyra veckor flyttar min storebror. Jag är otippat fett ledsen. Jag kommer om fyra veckor tappa kontakten med min bror!

2010-11-12 @ 18:57:46
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0