Don't forget my lipstick, I left it in your ashtray.

Jag lever. Ville bara klargöra det, jag vet ju att det finns dom av er som utvecklar panikångest när jag inte skriver på ett par dagar. Jag mår bra. Jag har inte övermycket i skolan (say whaaaat?). I'm getting by! Jag har bara varit fruktansvärt opepp, speciellt igår. Fick äntligen hjälp med det faktum att jag läser in Kemi A själv, men det var ju fortfarande att jag skulle läsa in Naturkunskap själv. Om än reducerat från 50 till 25 poäng. Lång diskussion mot tre lärare + rektor som ändå inte ledde någonstans = opepp Åsa. G på franskatexten med bara dumma, korkade fel (minus kanske fyra grejer) = ännu mer opepp Åsa. Presentation som gick fruktansvärt horribelt = ännu ännu mer opepp Åsa. Bussresa hem på 1,5h = ni kanske förstår!
Men. Jag fattar fysiken och det är riktigt ovanligt. Jag behöver inte göra kemiföredraget förrän efter lovet, vilket gör att vi egentligen inte behöver offra flera timmar den här veckan, utan kan sprida ut det mer. Det enda som faktiskt ligger och pyr nu är FFK-texterna, men jag har bestämt mig för att lämna in alla fyra nästa vecka.
Och jag har massa godis och gott. Någon måste ju vara den som få andra att slippa känna skuld för att det äter för mycket skit!
Och jag ska eventuellt vara lucia flera gånger, för andralucian funderar på att hoppa av.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0