And I wonder if I ever cross your mind.

Snö i Paris!!!!!!!! Typ. Snöblandat regn, men man tar väl vad man får liksom.

Jag hade bara två lektioner idag, började 9.45 med FFK på Operan. Gick upp 8.15, så himla sweet! Efter FFK:n åkte jag med Filip och Ville till La Défense och åt lunch. Jag åt pizza. (Hahahaha om jag skulle läsa det här, speciellt den sista meningen, i någons blogg så skulle jag bara: "jaha?" världens mest värdelösa information. Ni får min tillåtelse att tänka det om pizzameningen. Resten får ni tänka i smyg)(vilken lång parantes). Sen åkte dom tillbaka till skolan och jag traverserade runt i gallerian. Vill ha så mycket, men jag måste köpa en kappa. Åh så tråkigt, men vuxenpoäng på mig för att jag ser till behov istället för vilja. HAHA. Efter skolan åkte jag, Sana och Fanny till Le Marais och gick i second hand-affärer och sen satte jag och Fanny oss på en uteservering med infravärme.

Dock har det varit svinigt kallt idag. Jag hittade bara ett par tunna strumpbyxor idag och så hade jag bara en tunn kofta under min kappa. Det var en grad i Paris idag. Ja, jag frös. Min värdmammas kommentar om min klädsel: Débile! Froid! Min värdpappas kommentar om min klädsel: Séxy! Hot! Lagom jobbigt, ja. Fast han skojar ju bara, haha.

Nu måste jag sätta igång med fysiken. Jag känner att jag kan det och därför pluggar jag inte så mycket, men jag vill verkligen ha MVG på det här provet. Jag orkar inte med ett VG till. PUSS!

Visst ja! GRATTIS CAMI OCH TOBBE (som att han läser, hahahaha, men det är mest till camilla ändå ;p)!!!  

PS - mami! Jag har inte skickat kortet än.. glömde det hemma idag. Men imorgon ska jag gå och köpa märke med flygpost och då går det väl fortare?


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag älskar att du skriver precis som du pratar! börjar prata om nånting, börjar beskriva nåt annat, kommer av dig totalt och får fram poängen av historien 5 minuter senare! Ett praktexempel är ju historien om klänningen.. Den som du också hade i small;) hahaha

saknar dig förresten! puss

2010-11-26 @ 11:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0