Nyponbuskar, nyponbuskar


Lars Winnerbäck i Gävle 28 juli 2010

OM det var bra! Jag älskar det, så jävla underbart. Tror att det var två-tre låtar jag inte kunde, har bara lyssnat i fyra år ju.. Men vi stod längst fram, om än på sidan och han sjöng du hade tid! Då dog jag lite inuti mig. Sen under jag är hos dig igen så blev jag irriterad på att överstämman inte var med så jag sjöng den istället för att sjunga med, hahah. Fint åsa!

Idag har jag fixat och trixat inför Paris. Jag, min mama och min papa tog oss ner till banken och fixade så nu har jag ett bankkort på väg. Sen åkte jag och mamma ner till stan och gjorde av med massvis med pengar, eheheh. Jag orkar inte ta några bilder, men jag (mamma då) köpte ett stycke resväska och ryggsäck, stora båda två! Jag skulle ha köpt skolväska också, men jag är väldigt kräsen så efter tredje affären gav mamma upp, haha. Vi köpte också lite skolgrejer (i juli, that's a first) , pennor, sudd, kalender och en svensk-fransk ordlista. Ett rutat block köpte vi också eftersom jag ska gå en mattekurs nästnästa vecka, mina skolblock köper jag i Paris så jag slipper onödig vikt på flyget :) Tillsist utnyttjade vi det som fanns kvar på mitt presentkort på monki. 3,50 kr. Mamma  köpte en t-shirt och jag fick en t-shirt, en kjol (som går ner till knäna, of course) och ett linne. På åhléns köpte vi strumpor. Haha, användbar information.

En annan sak som hände idag var att jag fick ett till mail från värdföräldrarna och problemet med gitarren (som jag inte har nämnt här tror jag, men ändå) är löst! Jag får låna monsieurs gitarr som han inte har använt på tjugo år. Fråga mig inte hur karln har överlevt, men snällt var det i alla fall. Dom skrev att min franska var jättebra, men jag tror ändå att dom satt och fnissade lite, det är ju sånt man måste säga ;) jag skrev att jag lyssnade på nästan allt från hårdrock och metal till amerikansk pop och opera och dom såg (eller hörde ;D) helst att jag inte spelade hårdrock på natten, haha, men det var typ det enda dom kommenterade ur mitt brev, förutom att det var kul att veta mer om mig.

Tillsist, idag är det 29 juli. En månad kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0