falling at the speed of light

Jag publicerade det här inlägget i torsdags men råkade ta bort det, haha!



Så, idag bestämde jag mig för att ta tummen ur och skriva ett första inlägg. Jag tänker inte göra någon direkt presentation av den här bloggen, för jag förutsätter att alla som hittat hit redan känner mig (fast nu känner jag mig ju tvungen, så.. Om du inte känner mig heter jag Åsa Tallberg och ska gå tvåan på gymnasiet i Svenska Skolan i Paris, puss på dig för att du läser!). Men den här bloggen är till för att ni här hemma i Sverige ska kunna hålla er uppdaterade på vad jag gör là-bas.
Jag åker till Paris den 29:e augusti, och innan dess kommer jag bara skriva om saker som rör Paris, det är tanken i alla fall, så det kommer nog vara rätt slow action här ett tag, men sen tar det hus i helvete! Haha, nu får det räcka med presentationen. Enjoy!


Idag är det den femtonde juli, vilket betyder att det är officiellt mitten av juli, som i sin tur betyder att beskedet om vilken min blivande värdfamilj kommer att bli kan komma nerdimpandes i postlådan eller maillådan vilken dag som helst nu. Det var väl lite därför jag kände att idag var en passande dag att börja skriva.


För övrigt kan tilläggas att jag gillar variationen på antalet sömntimmar de senaste dagarna.
Måndag-Tisdag: 0 timmar
Tisdag-Onsdag: 16 timmar
Onsdag-Torsdag: 2,5 timmar

Är det inte underbart så säg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0